10 Ağustos 2014 Pazar

Acil Tefeci Arıyorum diyenler buraya

Acil tefeci arıyorum,senetle borç veren kişileri arıyorum,faizle para veren yerler neresi.....
Bu soruların cevapları canınızı yakabilir başınızı belaya sokabilir bu konuda öncelikle sizleri uyarmak istiyorum.
Acil para lazımsa adresiniz tefeciler değil bankalar olsun acil tefeci aramak demek sonu karanlığa açılan kapının anahtarını deliğine somak demektir.Acil senetle faizli para aramak bataklıkta çırpınarak ölmenin bir başka yoludur..veya bir başka adıdır...Karar sizlerin...
Allah rızası için birbirine yardım etmek isteyenler buradan yorumlarını paylaşabilirler...

1 yorum:

  1. Merhaba.
    Stres ve hızlı onayı olmadan kişisel veya işletme kredi ihtiyacınız var mı? Eğer öyleyse biz şimdi% 3 asal faiz oranı kredi sunuyoruz olarak, lütfen bize ulaşın. Bizim kredi güvenli ve daha fazla bilgi ve uygulamalar için, güvenli olduğunu, bu e-postaya cevap lütfen. (info.privatelender@yahoo.com) adı ve miktarı gerekli.

    de bugün bize (info.privatelender@yahoo.com)

    YanıtlaSil